دپارتمان فیزیوتراپی ارغوان

جمال شریفیان,محمدباباخانی,هیمن علیزاده

فیزیوتراپی ارغوان :

کلینیک فیزیوتراپی ارغوان مجهزترین کلینیک فیزیوتراپی در شهر ارومیه می باشد . این کلینیک با دارابودن سه فیزیوتراپ مجرب و همچنین 9 نفر پرسنل کارآزموده و با تجربه بهترین خدمت رسانی را به بیماران عزیز ارائه می دهد.

فیزیوتراپی ارغوان با دارار بودن 340 متر مربع زیربنای مفید درمانی بزرگترین مرکز فیزیوتراپی در کلانشهر ارومیه می باشد. این مرکز با دارا بودن 20  کابین درمانی و هم چنین تجهزات درمانی فیزیوتراپی به روز توانایی خدمت رسانی بهینه در شهر ارومیه را دارد.

تیم درمانی ما با صبر و حوصله و انرژی وصف ناپذیری در تمام طول درمان در کنار شما هستند.

خدمات ما

لیزر هیرو 3000

جدیدترین و به روز ترین تکنولوژی لیزر در جهان ، درمان انواع مشکلات اسکلتی - عضلانی ، کاهش درد و التهاب حاد و مزمن ، تسریع در ترمیم عصب آسیب دیده( نوروآپراکسیا و اکسونوتمزیس) ،کاهش درد آرتروز مفاصل ، درمان انواع کمر درد اختصاصی و غیر اختصای و ....

شاک ویو استورز

درمان واقعی خار پاشنه ، درمان التهاب تاندون ، درمان التهاب اپی کندایل آرنج ( آرنج تنیس بازان ) ، درمان اسپاسم و نقاط ماشه ای (تریگر پوینت ) ، سندروم کشککی رانی ، درمان شانه منجمد ، درمان التهاب کف پا  ، درمان گردن درد و کمر درد

تکارت تراپی WINBACK3

کاهش درد ، درمان کمر درد و گردن درد ، درمان انواع تاندونیت ( التهاب تاندون ) ، کاهش سریع اسپاسم عضلانی  ( گرفتگی ) ، ترمیم انواع آسیب های ورزشی کشیدگی تاندون کشیدگی رباط و شکستگی ، کاهش تورم ، لاغری و زیبایی

مگنت تراپی

تسریع روند ترمیم استخوان به دنبال شکستگی (REHEALDING) ، تسریع بد جوش خوردگی و دیر جوش خوردگی استخوان (Malunion) ، تسریع بهبود بیماران اختلال سیستم اعصاب مرکزی و محیطی (سکته مغزی ، آسیب نخاعی ، ام اس ، گیلن باره و پارکینسون) ، ترمیم اعصاب آسیب دیده ، کاهش سردرد های میکرنی و تنشنی

لیزر پرتوان 7 وات کلینیک فیزیوتراپی ارغوان

لیزر پرتوان 7 وات پاگانی

تسریع در ترمیم عصب آسیب دیده ، درمان انواع مشکلات اسکلتی - عضلانی ، کاهش درد و التهاب حاد و مزمن ، کاهش درد آرتروز مفاصل ، درمان انواع کمر درد اختصاصی و غیر اختصاصی ، درمان درد ناشی از بیرون زدگی دیسک گردن ، توراسیک و کمری ، درمان التهاب تاندون ، ترمیم بافت آسیب دیده ، بهبود انواع آسیبهای ورزشی با منشا تروما ، درمان خار پاشنه

بیوفیدبک کلینیک فیزیوتراپی ارغوان

بیو فیدبک

انقباض  واقعی عضلات ضعیف شده و اطلاع بیمار ار میزان قدرت از طریق بازخورد شنوایی و بینایی ، انقباض واقعی از عضلات کف ولگن ، درمان یبوست ، درمان بی اختیاری ادراری فوری وفشاری ، درمان بی اختیاری مدفوع ، واژینیوسموس

نوبت دهی

برای دریافت نوبت در کلینیک فیزیوتراپی ارغوان میتوانید در این قسمت اقدام نمایید. سیستم نوبت دهی به دو صورت آنلاین و تلفنی انجام میگیرد.  نوبت دهی آنلاین از طریق فرم روبرو انجام میگیرد و برای نوبت دهی تلفنی نیز با کلیک بر روی دکمه تماس با ما انجام میگیرد.

گالری تصاویر